• Is connecting cards broken for you too ?

I have shared sub accounts, (groceries! vacations!), with my partner for many years and we both have cards connected to these sub-accounts. A week ago I created a business account and now my partner can no longer see my shared accounts when she tries to connect a card. Additionally, when I try to connect a card I cannot see my business account. We're both on Android, FYI.

Bizarrely, I can successfully connect my cards from the web interface but she cannot.

Anyone else having weird card connection issues or did I miss some change in the functionality of Bunq which puts the kibosh on connecting cards ?

@Nick-Davies#280393 No issues here, but I don't have any shared accounts so maybe that's why...

sinds de update kan mijn partner haar pinpas ook niet meer aan gedeelde accound kopellen.
      erg vervelend, en enorme stap terug. ik ben lid via een pack en mijn partner enkel basis abonnement van 2,99. voorheen kon ze haar pas ook aan de gedeelde account kopellen maar nu niet meer. op deze manier dwingt bunq om duurdere te nemen. maar dit gaan we niet doen, vind het al duur zat zo! als het zo door gaat de komende tijd zit er wellicht een scheiding aan te komen tussen bunq en ons. alle goeie dingen worden verwijderd en bij elke "update" doet bunq een enorme stap terug. zo ervaren wij dat dan. ( had het er net nog over met haar )

There's another user with the same issue: @RichardvNaam

@alice-lime-puma#280437 I did this three days ago. No reply yet.

@beekie#280400 My partner and I are also in a Bunq pack. Other banks here in France are offering the same functionality and I think we might have to jump soon.

I will contact support. Thanks Thijs !

ik heb nogmaals een ticket aangemaakt er zal wel weer een standaard blablanla verhaal komen maarja.
                het is erg vervelend dat mijn vrouw wel de gedeelde rekeningen kan zien in haar app maar haar pinpas er niet meer aam kan kopellen voor de bepaalde aankopen. dit was voor de update zo. we balen hier echt van. het was ÊÊn van de grote redenen om samen overstappen naar bunq.

@beekie#280562 Ik neem aan dat dit een bug is die snel gefixt wordt!

@thijsoost#280563 ik hoop het van harte! al die workarounds is niet fijn.
                    wij gebruiken verschillende iban rekeningen om overzicht te houden in de uitgave. een van de redenen om te verhuizen naar bunq, wij hopen echt dat dit snel opgelost woord

@alice-lime-puma#280576 bedankt

oke , sinds de update is het dus niet meer mogelijk om debitcard te koppelen aan een gedeelde account. je moet dus hiervoor de duurdere abonnement nemen om meerdere en/of rekeningen te hebben dan kan je het wel koppelen , bunq woord wel heel erg duur maandelijks op deze manier. erg jammer ! ik ga er vanavond maar eens goed met mijn partner overleggen of het niet beter is om terug te gaan naar de ing of abn. de spaarrente is leuk maar veder woorden we steeds minder happy met bunq , erg jammer.

@beekie#280585 Hoe weet je dat je hiervoor het duurdere abonnement moet hebben? Is dat de reactie van bunq support?

krijg verschillende reacties @thijsoost#280589
                            eerst ze alice dat alleen met joint account de debit card gekoppeld kan worden
                            en daarna zegt ze dat het zowel met joint als share account kant. dit laatste lukt niet meer sinds de laatste update. erg verwarrend

foto's plaatsen doe ik maar niet die haal je weer weg dus tja lastig

@beekie#280592 Foto's plaatsen mag gewoon, maar ze worden door moderators weggehaald als er persoonlijke informatie op staat zoals IBANs, addressen, etc.

Volgensmij is het gewoon een bug dat het koppelen van passen momenteel niet mogelijk is, niet een verandering van beleid. Het is dus niet een kwestie van direct overwegen weg te gaan bij bunq lijkt me, maar even geduld totdat bunq het gefixt heeft.

ik ben nu al 2 uur met @alice-lime-puma#280576 bezig maar volgens mij is dit een bot
                                  krijg zulke rare antwoorden kan onmogelijk een "echt mens ' zijn.

op bunq-web komt de gedeelde account helemaal niet naar voren en op de app zie ik het wel maar kan de debit niet aan kopellen "

deze jongen geeft de moet op,