Sinds de laatste wijzigingen van de app is het er bepaald niet duidelijker op geworden. Voorbeeld 1: op de rekening waarop ik mijn rente krijg staat nu wel een regel '’Ontvangen rente'’, maar er stat geen bedrag meer bij. Dat stond er voorheen wel. Waarom is dat nu weggelaten? Dat maakt het toch erg onduidelijk?
Voorbeeld 2: We eten uit met twee andere stellen en ik betaal. Daarna maak ik een betaalverzoek aan voor die andere twee. Vervolgens zie ik twee mutaties staan (tenminste, ik neem aan dat het mutaties zijn). De eerste met het bedrag van het betaalverzoek, maar de tweede met het DUBBELE bedrag van het betaalverzoek. Nu lijkt het alsof die persoon het twee keer betaald heeft.
Het vervelendste is nog dat ik niet kan zien of hij werkelijk twee keer heeft betaald of dat het een verkeerde weergave van zaken is.
Support heb ik gevraagd, maar die kunnen me niet helpen. Die zeggen alleen dat ik de mutaties kan downloaden. Ja hallo, ik ga toch niet om de haverklap bij elke mutatie dingen downloaden om het te controleren? Waarom kunnen niet gewoon alle mutaties onder elkaar weergegeven worden als mutatie zoals het altijd was en zoals elke andere bank het doet?