• Hoe maak ik een virtuele debitkaart aan?

Voor een van mijn rekeningen wil ik graag een virtuele debit card aanmaken om in Apple Pay te gebruiken. Alleen zijn de huidige DigiCards een credit card. Die kan ik wel aan Apple Pay toevoegen, maar sommige PIN-automaten accepteren geen credit cards.

Daarom wil ik graag een virtuele DEBIT kaart aanmaken en die aan Apple Pay toevoegen. Hoe doe ik dat?

P.S. Een fysieke kaart heb ik niet nodig, dus die 10 euro hoef ik daar niet aan uit te geven…

@Philippe-TC#274196 Alleen zijn de huidige DigiCards een credit card.

That's indeed the case. bunq does not offer any other type of virtual cards at the moment.

@Philippe-TC#274196 Well abonnement gebruik je? Easy Bank heeft namelijk één gratis pas inbegrepen, Easy Money/Green heeft drie passen ingegrepen.

@thijsoost#274211
        Ja, er zijn bij mijn abonnement weliswaar drie passen inbegrepen, maar dat ‘inbegrepen’ geldt voor de maandelijkse kosten (ik heb er nog eentje over van de drie die inbegrepen zijn), maar niet voor de eenmalige kosten. Dat betekent dus dat ik voor die kaart wel eenmalig een tientje kwijt ben, terwijl ik die fysieke kaart helemaal niet nodig heb.
        Vandaar mijn verzoek.

Write a Reply...