ClaudyRookie
Ik heb de rekening uit schrik gelijk gesloten dus kan het niet meer zien. Er stond iets bij over 25 ibans. Die heb ik natuurlijk helemaal niet nodig.
Ik heb de rekening uit schrik gelijk gesloten dus kan het niet meer zien. Er stond iets bij over 25 ibans. Die heb ik natuurlijk helemaal niet nodig.
@Claudy-Silver-Lion#247722 Het goedkoopste account, Easy Savings, is gratis. De andere abonnementen zijn €3, €9 en €18 per maand. Waar jouw hoge bedrag wegkomt is mij een raadsel, maar je had je abonnement gemakkelijk terug kunnen zetten naar Easy Savings.
Zelf gebruik ik wel meerdere rekeningen, dit maakt budgetteren erg gemakkelijk!
Dank je Thijs, ik betaalde al €3 dus heb blijkbaar door 1 extra rekening aan te maken ( een derde) het duurste pakket genomen. Zonder melding of vraag van Bunq hierover. Ik zag dit pas toen de factuur kwam en die wordt dus automatisch geïncasseerd. Kan hier nu niks met aan doen maar heb de rekening gelijk opgezegd en wil graag een refund!
@Claudy-Silver-Lion#247746 Bijzonder dat dit zomaar gebeurde, normaal krijg je een melding te zien voordat je overstapt van abonnementsvorm. Als je een refund wilt aanvragen moet je dit doen via bunq support, al weet ik niet hoe dat gaat als je je rekening al gesloten hebt. Klantenservice gaat namelijk via de in-app chat. Je kunt het ook proberen door te mailen naar support@bunq.com vanaf het e-mailadres waar je ook je bunq account had aangemaakt.
Vorige week had ik een vergelijkbare situatie. Na het openen van een zakelijke bankrekening hoopte ik de app 30 dagen gratis uit te proberen om daarna eventueel verder te gaan met een abonnement.
Een dag later werd er €21,10 afgeschreven. Wellicht heb ik in mijn avontuur per ongeluk het Easy green business abonnement besteld.
Daarna support bericht gestuurd of het ongedaan gemaakt kon worden en ze hadden het gefixt binnen 24 uur
Bedankt voor je reactie Hendrik. Helaas zit ik al 2 dagen in een moeizame discussie met iemand van support en wordt ‘gedwongen’ Easy Money te nemen terwijl ik dat voorheen niet had. Via welke weg heb jij dit geregeld?
@Claudy-Silver-Lion#248078 Het ligt eraan wat je wilt. Wil je alleen een spaarrekening? Dan is Easy Savings genoeg, en dit abonnement is gratis.
Maar wil je ook een rekening waarmee je kunt betalen en bijvoorbeeld daar een betaalpas bij? Dan zal je een betaalde abonnementsvorm moeten gebruiken.
Hi Thijs, ik wil terug naar de situatie zoals die was, 2 rekeningen voor € 2,99 per maand en de € 19 terug die is geïncasseerd zonder mijn toestemming.
@Claudy-Silver-Lion#248094 Twee rekeningen voor €2,99/maand is onmogelijk. Het Easy Bank abonnement van €2,99/maand heeft maar één rekening inbegrepen. Als je meer rekeningen wilt, zul je het Easy Money abonnement (€8,99) moeten nemen.
Het kan zijn dat je een oude abonnementsvorm had waar twee rekeningen voor €2,99/maand wel mogelijk was, maar deze bestaat nu in ieder geval niet meer.
50.000 gestort op mijn spaarrekening bij BUNQ maar bedrag is foetsie. Reacties zijn standaard in de chat. Kom geen steek verder. Iemand een tip?
Wanneer heb je dit gestort? Betalingen kunnen 1-2 werkdagen duren.