AAvWChamp
@Melanatednl#224039 Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Meer dan 250 pinnen, is niet meteen fraude. Zo moet ik volgende week iemand meer dan 250 euro cash betalen en daarvoor moet ik kennelijk over meerdere dagen gaan pinnen. Kennelijk zeg ik, want dit gaat vandaag al in en ik heb geen bericht gekregen van bunq zelf. Een dergelijk belangrijke verandering die binnen 24 uur ingaat, moet ik lezen op dit forum. Niet oké.
Daarnaast, ik ben geen fraudeur, maar heb soms wel in een keer meer dan 250 euro nodig. Ook in het buitenland, denk aan Duitsland waar cash nog meer de norm is.
Dus, bunq laat de klant zelf de limiet bepalen, maar bepaal dat niet voor mij onder het mom dat het dan wel fraude zal zijn en ik moet worden beschermd. Waar ben je mee bezig?
Ik was tevreden over bunq, maar de wispelturigheid van de laatste maanden, baart mij echt zorgen als klant (regelmatig aanpassen en hernoemen producten, prijsverhoging zonder aantoonbare verbetering, beperken gratis pinnen en terstond bepalen dat ik maar 250 euro cash mag opnemen).