• Ask the Community
  • Green Card with Secrid wallet

Ik heb nu sinds een week mijn Greencard binnen, krijg er veel positieve opmerkingen over. Echter is de kaart vrij glad en valt hij continu uit mijn pasjes houder. Er passen er 6 in en hij zit altijd vol, alleen de Greencard glipt er regelmatig uit. Hebben meer mensen hier last van?

@Emile-The-Eagle#150181
    Im Gegenteil, meine Karte bekomme ich kaum raus aus meinem Kartenhalter (normaler Schlitz in meiner Geldbörse, auch 6 Fächer, übereinander), weil sie starr und gefühlt dick(er) ist.
    Stört mich aber nicht. Wenn ich sie nutzen würde, würde ich sie an einer anderen Stelle positionieren, damit ich besser rankomme.

BTW: ein Thema sollte man so formulieren, dass man bereits in etwa erkennen kann, worum es geht

Ah oke, ik heb zo'n metalen rifd schuif houder.

Ah oke, ik heb zo'n metalen rifd schuif houder.

Wat voor pasjeshouder heb je? Er zijn flink wat merken en modellen.
          Ik heb een Secrid met een revolut metal en een mastercard metal, en beide zitten altijd goed. Helaas moet ik nog even wachten op mijn greencard...

Hi 👋 @Emile-The-Eagle#150181

Is je (secrid?) misschien al meerdere jaren oud? Ik merk ook dat de Green Card wat minder goed blijft zitten maar dat komt door het gewicht en omdat de secrid al oud is waardoor het klemmende randje te soepel is.

@Tim#150192 Yess ik heb zo'n een en idd een aantal jaren oud. Tijd voor een nieuwe dus.

Tim changed the title to Green Card with Secrid wallet.
                  Write a Reply...