Jeroen π³οΈβπWizard
@pbruins84#82065 Goede vraag, ik heb geen idee. Nooit geprobeerd. Misschien de allereerste bunq.me die je hebt aangemaakt? Wellicht weet iemand anders het wel. Weet jij dat toevallig @Petervdv#81971?
@pbruins84#82065 Goede vraag, ik heb geen idee. Nooit geprobeerd. Misschien de allereerste bunq.me die je hebt aangemaakt? Wellicht weet iemand anders het wel. Weet jij dat toevallig @Petervdv#81971?
@JeroenE#82062 Probeer maar. Bij mij lukt dat niet.
@Dennee#82098 Inderdaad ik krijg het nu ook niet voor elkaar :sad:
@JeroenE#82069 Nee ik weet het ook niet helaas. Ik heb en gebruik maar één bunq.me link
@JeroenE#82062 Bij een request zie je enkel je profielfoto en naam, niet de bunq.me-achtergrond.
Je kunt overigens ook een bunq.me link maken met bedrag en omschrijving: https://bunq.me/naam/1.99/omschrijving
@Koenie#82359 Ik weet (bijna) zeker dat dit vroeger wel heeft gewerkt, maar dat kan ik nu niet meer nadoen. Het nadeel van zelf een bunq.me url maken is dat de ander dan alles kan aanpassen. Bij een echt betaalverzoek kan dat niet.
Maar goed, ik gebruik zelf eigenlijk altijd Tikkie. Dan heb ik wellicht een dag later mijn geld maar dan heb ik in ieder geval een beter overzicht wie betaald heeft etc. Blijkbaar vind bunq dat niet belangrijk want in de app is dat nauwelijks op te zoeken, zeker niet als je een gedeelde link hebt gebruikt.
@JeroenE#82385 an heb ik wellicht een dag later mijn geld maar dan heb ik in ieder geval een beter overzicht wie betaald heeft etc. Blijkbaar vind bunq dat niet belangrijk want in de app is dat nauwelijks op te zoeken, zeker niet als je een gedeelde link hebt gebruikt.
Je kan in de app gewoon op de "icoontjes" klikken en je ziet direct wie hoeveel betaald heeft op een open verzoek :)
@Delano#82472 Als er al iemand betaald heeft dan kan je een betaalverzoek niet meer vinden met zoeken naar openstaande betaalverzoeken. Je moet dan door al je events heen scrollen om het verzoek met de hand te vinden. Dat is niet handig.
Ik snap wel dat bij Tikkie niet 300 andere betaalmomenten in de lijst staan zoals wel op mijn algemene overzicht, maar dat maakt het juist dus wel overzichtelijk.
Is it still possible to make a bunq.me link with a pre defined amount because it seems like that doesn't work. Or can it only work in a developer mode?
@New-Yellow-Llama-2308892373#268438 You can create payment requests in the app. These have fixed amounts.
You can also modify your bunq.me link like this: https://bunq.me/example/9.99/description and put in the values of your choice. But then it's still a bunq.me page and not a payment requests, therefore the amount and description can be modified manually (but they will be pre-filled).
Die link zoals hierboven (https://bunq.me/example/9.99/description) gebruik ik ook. Maar nu blijkt dat die 'description' niet meer doorkomt als omschrijving als het is ontvangen. Ik krijg alleen een ingewikkelde lange code te zien en de omschrijving is verloren gegaan.
Doe ik iets verkeerd of is dit een bug?
@Philippe-TC#297123 Is een bekende bug waar al aan wordt gewerkt!