LukasRookie
Kun je per betaalpas een overzicht krijgen?
Kun je per betaalpas een overzicht krijgen?
Nee dat is helaas niet mogelijk
Dat vind ik wel een fantastisch idee, eigenlijk... Ik zie gelukkig al dat dit topic al als een โideeโ gemarkeerd is :)!
Dit lijkt mij tevens nuttig voor de Online Passen; dat je alle transacties kan van creditcard #1 kan zien.
Bij betaalpassen zou je je pas-omschrijving nog kunnen gebruiken als zoekterm, bij online passen ben ik onzeker of dat kan.
In ieder geval kan het nog niet eenvoudig zoals we zouden willen ๐
@Joeri-Silver-Lynx#89192 Je kan natuurlijk wel een rekening per pas aanmaken, heb je ook een transactieoverzicht van die kaart.
@LH-Black-Wolf#89203 True: maar ik heb bijvoorbeeld credit card gewisseld (want dat kan) en als ik dan 1 rekening zou zien dan zie ik ook transacties die niet via de card zijn betaalt.
Dus de wens is eigenlijk specifieke transacties (met credit card of pinpas) over verschillende rekeningen heen, exclusief transacties op die rekeningen die via iDeal of anders zijn gegaan.
@Joeri-Silver-Lynx#89288 Als je https://bunqDesk.top wil gebruiken dan kan dat wel. Let op, dat is een programma voor je computer die niet door bunq wordt gemaakt maar door @Gregory
Bij het zoeken kan je dan filteren op kaart. Bij mij ziet dat er zo uit:
Van boven naar beneden online, Maestro, MasterCard en de Tap&Pay kaart.
@JeroenE#89298 Goeie tip. Ik heb de app al eens eerder geprobeerd en het is indrukwekkend; ik wist niet dat dit filter via die app wel mogelijk was.
Bij gelegenheid zou ik die applicatie kunnen gebruiken, mijn voorkeur zou echter wel uitgaan naar de native applicatie van bunq.
Voor de vermelding:
Ik als online-pas-gebruiker wil graag de geschiedenis van transacties zien van een specifiek creditcard-nummer, op welke rekening dan ook, zodat ik snel inzicht krijg waarvoor deze credit card in het verleden is gebruikt en bij welke diensten het nummer dus bekend is.
@Lukas/topic-starter: komt dit ook overeen met jouw doel? Of zou je jouw wens+doel kunnen verwoorden? (Lijkt misschien overdreven, maar dit helpt software-bouwers๐.)
I support the request for ability to filter on Card in the events list. The searching works more or less using the card name, but that is not reliable.
I was trying to look at my MasterCard spending in 2019 and was surprised to find that I couldn't. With the Green Card now available this is more important, I think. So yes, I would support this.
Aangezien V3 er aan komt, even een bump voor dit idee. De mogelijkheid op de afschrijvingen / transacties per pas te kunnen bekijken.