BjornRookie
Ik moet geld overmaken naar mijn oude ING rekening, maar de overstapservice is actief. Nu komt het geld weer terug op m’n bunq rekening als ik het via daar betaal. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik moet geld overmaken naar mijn oude ING rekening, maar de overstapservice is actief. Nu komt het geld weer terug op m’n bunq rekening als ik het via daar betaal. Hoe kan ik dit oplossen?
Als je het geld overmaakt vanaf de doelrekening van de overstapservice naar de oude rekening, zou het geld niet teruggestuurd moeten worden.
Als je geld overmaakt vanaf de bunq rekening die je voor de overstapservice gebruikt, dus niet een van je andere bunq ibans, zal ING het geld niet terugstorten. Je kunt geen betaalverzoek via iDeal doen omdat het geld dan via een omweg naar je ING rekening komt en dus teruggestort wordt.
@pbruins84#75814 Ah top dankjewel! Ik had het via een betaalverzoek naar mezelf gedaan dus daar lag de fout😅 Fijne dag!
@t0m#75817 Dankjewel! Super! Ik had het inderdaad met een betaalverzoek gedaan naar mezelf. Omdat die altijd instant is tussen verschillende banken normaal 😄