Hoi wij hebben een kleine VVE die is geopend door mijn buren, ik zou die graag ook kunnen inzien is dat mogelijk?
Rekening VVE toevoegen
Jeroen ๐ณ๏ธโ๐Wizard
@Joost-Grey-Owl#70787 Als zij jou toevoegen aan de rekening dan kan dat. Maar dan kan je ook geld uitgeven dus het is de vraag of ze dat willen doen.
Via bunqDesktop kan je wel met oAuth een alleen lezen link krijgen.
RaulProdigy
@Joost-Grey-Owl#70787
If we could understand a bit more the purpose of the account/s we could guide you better ๐ฌ. Options could be:
Let us know! ๐
Het is idd een zakelijke account voor een vereniging, ik ben medebestuurder en zou graag de zelfde rechten willen hebben, maw ik wil eigenlijk dat het vermogen gedeeld beheer/ verantwoordelijkheid valt
LvHWizard
@Joost-Grey-Owl#70801 Je wilt dus een en/of rekening waar het geld onder volledige controle van beide partijen valt en beide partijen eigenaar zijn van de rekening? Dat noemt men hier een joint account. Maar als het een zakelijke rekening is werkt het iets anders geloof ik.
LvHWizard
@Joost-Grey-Owl#70801 Of wil je een en/en rekening waarbij beide partijen alle transacties te allen tijde moeten goedkeuren, dus dat รฉรฉn persoon geen transacties kan maken tenzij de ander het ook doet? Dรกt biedt bunq volgens mij niet aan... Weet het niet 100% zeker.
Thanks, ik dacht ik vraag het even na, maar zie nu pas dat dit een community is / niet bunq zelf. Nogmaals dank!
Jeroen ๐ณ๏ธโ๐Wizard
@Joost-Grey-Owl#70801 If you're a director you should ask the current director of the account to add you as a director too. In this topic you can read how this should be done: https://together.bunq.com/d/5143-how-do-i-add-another-director-to-my-business-account
PS If you hit reply other people will get a notifcation and you might get an answer sooner
VVincentRookie
@LH-Black-Wolf#70833 hallo! Ik ben op zoek deze functionaliteit. Ik wil graag dat altijd een tweede persoon een transactie moet goedkeuren maar kan het nergens vinden. Bied Bunq dit aan?
Jeroen ๐ณ๏ธโ๐Wizard
@Vincent-Olive-Cheetah#149670 Nee.