• Ideas
  • Rekeningnaam in overzicht

In het "Overzicht" zie ik telkens mijn eigen naam. Bedankt Bunq, maar ik weet best hoe ik heet!

Het zou natuurlijk veel logischer zijn om hier de naam van de rekening te tonen. Dat zou het overzicht zoals in het screenshot een stuk informatiever maken.

Hi Jef! We hebben het zo simple mogelijk proberen te houden door in het overzicht te laten zien van vanaf wie de betaling komt en het icoontje aan te laten geven van welke rekening het geld komt. Zo kan je beide gelijk zien in je overzicht. Doordat we gedeelde accounts hebben kan het namelijk zijn dat een betaling door een ander persoon gemaakt wordt, dat wilde wel laten zien in het overzicht.

Wellicht vinden andere bunqers het ook handiger als het in het overzicht nog duidelijker wordt aangegeven vanaf welke rekening de betaling komt. Als dat het geval is dan gaan we er zeker naar kijken! 👍

Hoi Lot,

Bedankt voor je reactie.

Inderaad zou ik bij een rekening waarvan ik niet de eigenaar ben, liever de naam van de eigenaaar zien.

Dus bij het genereren van het overzicht:

Helaas is het icoontje wat getoond wordt de verkeerde.

Bij bijvoorbeeld een bijschrijving vanaf een andere Bunq rekening wordt het icoontje van de ontvangende rekening gebruikt.

Hey Michiel,

I just gave it a spin myself, and in my events screen I now see two events - and both the events have the two icons I assigned to them. Running iOS here. What screen are you on - are you seeing both the icons from the transfer?

Hoi Jack, je moet eerst de rekening selecteren en dan zie je dat het verkeerde icoontje bij de bij- of afschrijving staat.

Ah yeah, sharp eye - showing up the same for me as well :) It is actually a known issue with iOS, but works fine for Android. We're already in the process of getting it fixed

a year later
                Write a Reply...