• Sustainability
  • Maestro geweigerd met Google Wallet

Helaas mijn aankoop was geweigerd vandaag, ik heb de pas nog niet ontvangen... kan het dat zijn?

@New-Emerald-Skunk-1414455319#270076 Je kunt al betalingen doen voordat je je fysieke pas ontvangen hebt. Weet je zeker dat het een Maestro kaart was en niet een Mastercard?

Waarom werd je aankoop geweigerd? Kreeg je een foutmelding te zien? En probeerde je in een winkel wat te betalen of online?

@thijsoost#270079 Ik weet het 100% zeker ja. Waarom weet ik niet?! Ik kreeg een melding kaart afgewezen op de pin apparaat bij Starbucks.

@New-Emerald-Skunk-1414455319#270080 Hmm, dit wijst er meestal op dat het kaarttype niet geaccepteerd wordt. Maar dat een Maestro kaart niet geaccepteerd wordt bij een Starbucks lijkt me vreemd. Ik heb nog nooit gehad dat mijn Maestro pas in Google Wallet niet geaccepteerd werd. Misschien toch eerst even wachten tot je fysieke kaart er is, om te kijken of je de foutmelding dan ook krijgt of niet. En misschien kan je Google Wallet ook eens ergens anders proberen dan bij de Starbucks, om te kijken of het dan wel werkt?

Hi, ik heb de kaart al binnen, die werkt wel, maar de wallet niet.

@New-Emerald-Skunk-1414455319#270253 Probeer de pas eens te verwijderen en opnieuw toe te voegen, en probeer daarna nog eens ergens te betalen.

Write a Reply...