Hey bunq team,
De update ziet er mooi uit alleen de prijs is nu veel commotie over. Ik denk dat het vooral komt doordat een groot gedeelte van uw userbase student is. Die studenten, waaronder ik, dachten een hippe nieuwe bank die maar ietsje duurder is dan normale banken, daar wil ik bijhoren!
Alleen nu is de prijs 8x zo hoog geworden en wordt het voor de meeste studenten toch een vraag van is het dit geld wel waard. Door de reacties is het te zien dat het voor de meesten niet het geval is. Ik vind dat zonde want bunq is een bank waar ik voor kan staan. Ook is toch voor mij de prijs te hoog.
Daarom dacht ik is een gratis studentenrekening (inclusief pas) niet iets voor bunq om aan te bieden? Eigenlijk is het gewoon de optie die voor de update wel mogelijk was. 10 rekeningen en 1 maestro pas, en deze optie is dan gratis voor studenten tot 25 jaar. Het zou veel studenten bij bunq houden, totdat ze gaan werken en dan kunnen overstappen naar bunq premium. Ik hoop dat jullie het als optie willen overwegen. Dat zou voor mij een reden zijn om te blijven.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.