TThimble20Wizard
Als NFC pinnen wordt toegevoegd, zit daar dan een bedrag per maand/per jaar aan vast net zoals met de pinpas?
Als NFC pinnen wordt toegevoegd, zit daar dan een bedrag per maand/per jaar aan vast net zoals met de pinpas?
Voorlopig kan je gratis NFC'en via de SEQR app.
Helaas niet met mijn Lenovo P2a42.
Die is namelijk niet goedgekeurd door MasterCard ben ik achtergekomen via support chat.
REKEN maar dat het geld gaat kosten. Wel 8 euro's per maand, beste vriend. En daarvoor kan je niet eens vreemde valuta opnemen.
En als je er iets van zegt ben je een zeurpiet :)
Nouja een topic van een maand oud opzoeken en dáár gaan klagen vind ik toch wel een beetje treurig :')
Hoi!
Allereerst wil ik even melden dat het iedereen vrij staat te zeggen wat ze willen. Dat geldt voor iedereen.
Laten we die discussie dus vooral zo snel mogelijk achter ons laten.
Over de kosten van de NFC kan ik alleen maar zeggen dat dit soort mogelijkheden uiteraard niet geheel zonder kosten komen, er zijn namelijk ook zat kosten verbonden aan het aanbieden er van.
Gelukkig betaal je de €7,99 per maand niet alleen voor het gebruik van je NFC 👍 Dit zijn de kosten voor het totale Premium lidmaatschap waar nog veel meer mogelijkheden in zitten.
Sorry maar ik was gewoon een beetje overrompeld