Is het mogelijk om via ons zakelijk account ook automatische incasso's te versturen naar onze leden van de club ( circa 200 leden tot nu toe...)
Ik hoop dat dit bovenaan de wishlist staat :-)
Daar ben ik het mee eens!
Ja same here. Moet nummer 1 zijn op de zakelijke accounts wishlist. Dit verstoord mijn boekhouding behoorlijk en wil eigenlijk niet hiervoor overstappen naar Knab, want verder overall wel tevreden.
Ik wacht met smart...bovenaan de wishlist..!!
Via knab kost het 25 € per maand en ,25 per post. Dat kost het ook als je met bunq naar paypro gaat. Alleen de opstartkosten van 50 € hoef je bij knab niet te betalen, en bij bunq dus wel.
Same here
Vergeten: ik wacht ook met smart hierop.
Staat toch niet in verhouding...Met Knab heb je wel B2B
Ook bovenaan mijn wishlist!
Yup, hier ook!
Ik wacht ook met smart hierop
Voor mijn huidige zakenrekening heb ik het niet zo nodig, maar voor een andere zakenrekening zou ik met AI morgen overstappen vanaf ABN; ben blij met de realtime mogelijkheden van bunq
Ook ik stap zakelijk over als dit er komt, gebruik het nu maandelijks bij mijn huidige bank
Ik zie geen reden om over te stappen op een zakelijk account van 10 piek. Geen automatische incassos voor mijn klanten. Geen mogelijkheid voor mijn leverancier om af te schrijven.
Hi there Dennis!
I hope it's alright if I reply in English 🙆
To let you know, we do have a B2B Direct Debit feature currently in place 🙂.
Cheers!
Where and how does it work?
Automatische incasso is ook waar mijn huurders om vragen. Waarom kan zoiets niet geregeld worden ? Het gaat dan om een privé rekening.
Hi Rudolphus!
We actually do provide B2B direct debits now 👍 You can check out some more information about it at this link --> https://together.bunq.com/topic/business-to-business-direct-debits.
Do you have an integration with Moneybird perhaps? I need invoices for all direct debits.