• Entrepreneurs
  • Betaling niet terug gehad van ontvanger, europcar

Hoi,
Mijn vraag is deze, ik heb 1283 euro overgemaakt naar een rekening van europcar. Deze kon niet ontvangen worden door europcar en is terug gestort zeggen ze, maar heb nog niks terug gestort gehad op mijn rekening.
Hoe start ik een betalingsonderzoek?

Mvg C.Lourens

Christiaan Hoelang is dit geleden? Een SEPA transactie duurt 1-2 werkdagen

Dit is 23juni overgemaakt en deze heb ik tot op heden nog niet terug gehad. 2,5week ong

Ik zou graag een betalingsonderzoek willen starten starten,hoe doe ik dit?

Christiaan Open het account waarop je het geld verwacht, en tik bovenaan op "Zoek wanneer deze zal aankomen".

Kom er niet uit, ik druk op zoek maar gebeurd weinig.

Christiaan Nee je moet niet op zoeken tikken, maar op "Zoek wanneer deze zal aankomen":

Er word gevraagd naar een ebi code of iets heb dit al eens eerder gehad dat ze me zijden dat deze code niet gegeven mocht worden aan klanten van banken dit zou een code zijn die tussen banken gebruikt word maar niet bestemd is voor klanten

Christiaan EBA transaction IDs worden inderdaad door banken gebruikt om transacties te kunnen herkennen. Deze is gewoon op te vragen bij de verzendende bank.

Thijs heb vraagje misschien kun jij me hier ook me helpen?
                    Europcar probeerd nu met mijn toestemming nog eens geld af te boeken van mijn creditcard dit lukt nu niet. Kan het zijn dat bunq na 5pogingen hun poging blokkeerd?

Even los van het vorige problem dat ik nog van hun terug moet krijgen

Write a Reply...