Ik gebruik nu een combinatie van mijn salaris verdelen en ingepland betalingsopdrschten om het volgende voor elkaar te krijgen. Ik dacht dit moet toch simpeler kunnen?
Stel je voor je hebt een hoofdrekening waar je salaris binnenkomt en aparte rekeningen waar je abonnement en/of huur, hypotheek vanaf gaat. De bedragen willen hiervoor nog wel is stijgen. Ik zou dus graag mijn salaris willen verdelen op deze rekeningen en wanneer een abonnement stijgt in prijs dit makkelijk kunnen aanpassen in mijn verdeler.
Dit gaat nu niet omdat je alleen één bedrag kunt in stellen of een percentage. Dus eigenlijk een som van al je abonnement/huur. Hiervoor hou ik nu een excel bij en ik pas nu de excel eerst aan. Dit is echter heel transparant en tijdrovend!
Daarnaast heb ik ook een gezamenlijke rekening met mijn vriendin (bij bunq) zij vindt het niet fijn als ik geld stort op de rekening zonder er bij te zetten waarvoor het dient. (boodschappen bijv.) Als ik in de verdeler een beschrijving kon meegeven aan de overboeking zou dit ook helpen.
Zijn er hier meer gebruikers met inkomende en uitgaande rekeningen en het zelfde probleem?