• Ask the Community
  • Updates elke paar dagen

Is het een idee om jullie updates een beetje te bundelen? Ipv om de paar dagen?

Ik heb nu de keus:
Óf ik negeer de balk met "UPDATE BESCHIKBAAR" (die melding kan ook niet uitgezet worden ofzo)

Óf ik moet elke paar dagen de app opnieuw updaten. Wordt na een tijdje echt storend.

Verder werkt alles prima, alleen een beetje meer bundelen zou prettig zijn!

Normaal zie je die updates helemaal niet en werkt iOS of Android in de nacht de apps bij.

Zelf heb ik liever ook geen "update beschikbaar". Het leidt af en meestal zonder reden.

Wanneer je Android gebruikt, kun je automatisch updaten voor bepaalde apps inschakelen via de Play Store. In de App Store ongetwijfeld ook, al heb ik geen idee waar :)

@Jurian-Silver-Jaguar#204366 Er zijn periodes dat ze veel bugs fixen en dat er dus om de haverklap een update klaar staat. Er zijn ook periodes dat alles (naar hun idee) goed werkt en er dus geen updates zijn.

Wees blij dat ze bugs snel aanpakken en daar een oplossing voor aanbieden. Ken zat bedrijven die daar weken mee wachten. Zo zit er nu al sinds dinsdag in de beta van iOS 14.2 een enorm storende bug, en heeft Apple nog geen patch. Best wel kritiek lijkt me zo, en de oplossing kennen ze al (zelfde bug zat in een eerdere versie).

Dus hulde aan bunq dat er zo snel fixes zijn.

Write a Reply...