HubertusWizard
Dat was ooit de slogan en die klopte ook. En met meeste was goed en eenvoudig tot die laatste grote update. We moesten ineens bomen gaan planten en tuinier bunq wijst me iedere keer op het feit dat ik daar niet aan mee wil doen. Als ik bomen wil planten ga ik naar een tuincentrum en niet naar een bank. Er staat een groot bedrag aan besparingen, maar ik kan dat bedrag nergens opnemen, kan er niets mee, wil er niets mee. En het bedrag klopt voor geen meter. Verwijderen svp, alleen maar onnodige info waar je als gebruiker helemaal niets mee kunt. Verder zou ik nog een maand aan tijd bespaard hebben door het gebruik van de bunq app. Bunq doet net alsof alle andere banken nog met papieren opdrachten werken. Hou op met die flauwe kul svp. Ik ben al uren bezig geweest met het zoeken naar zaken die in een betalingsapp echt van belang zijn, zoals oa mijn ingeplande opdrachten. Dat zit allemaal zo ver verstopt dat je steeds moet zoeken. Je moet veel stappen doen om simpele belangrijke info in te kunnen zien. Zet dat soort zaken svp weer op de voorpagina, zodat iedereen snel en efficiƫnt z'n werk kan doen. Of nog beter, geef de gebruiker de mogelijkheid om de voorpagina in te delen zoals hij dat zelf wil. Ik denk dat weinig gebruikers de nu standaardindeling zullen behouden.
Wordt aub snel wakker bunq