• Ideas General
  • V3(.1?) design idea

Hi!

I tried creating a version of the bunq app (V3.1?) that uses wider cards, and one with images as background. I think it looks better! This isn't far from perfect: icons are missing and maybe somewhere the Pay and Request buttons could be added, but I like the idea of having more space for account names and card info. What do you guys think?

@thijsoost#182001

Conceptueel: het ziet er zeker mooi uit. Ik heb zelf alleen in totaal ongeveer 30 rekeningen (prive + zakelijk) dus daarom hou ik wel van de compactere weergave.

Is de tekst ook leesbaar met een witte achtergrond? Dat is nu een probleem bij mij.
    Eventueel op te lossen met andere afbeeldingen, maar zou ook mooi zijn als de app dit kan oplossen.

@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#182006 Bij meerdere accounts snap ik dat het huidige overzicht misschien praktischer is, dat zou misschien ook kunnen door de accounts wat minder hoog te maken in plaats van naast elkaar, omdat bij de huidige implementatie lange accountnamen worden afgekapt. En wat betreft de witte tekst op donkere achtergronden: nu heb ik gekozen om alle afbeeldingen 30% donkerder te maken, maar dit percentage zou mee moeten bewegen met de gemiddelde helderheid van een afbeelding: het is mogelijk om de gemiddelde kleurwaarden van een afbeelding te berekenen, op basis hiervan zou je de doorzichtigheid van de achtergrond kunnen bepalen.

@thijsoost#182007 Ik hoop dat bunq hier iets mee doet!

Het lijkt me ook mooi om zelf een type weergave in te kunnen stellen (bijv compact of uitgebreid)

@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#182008 De 30% blijkt ook bij lichte afbeeldingen genoeg te zijn de tekst leesbaar te maken:

Write a Reply...