• Ideas
  • Planned payments from all accounts in one overview

Ik kon in V3 mijn geplande betalingen niet vinden. Blijkbaar moet ik daarvoor eerst naar een specifieke rekening. Die heeft weer andere opties..

Één overzichtsscherm met alle geplande betalingen, gegroepeerd per rekening, zou erg prettig zijn.

@Johan#181677 Dat betwijfel ik, aangezien ik enkel m’n geplande betalingen kan zien als een specifieke rekening open. Ik zou in ieder geval verwachten dat een overzicht van geplande betalingen van alle rekeningen toegankelijk is vanaf het overzicht scherm (‘voor mij’ tab).

@Sjeefr#181691
      Ik zie al mijn geplande betalingen vanuit elke sub-account, maakt niet uit welke ik open (25 iban's)
      iOS supergreen

@Johan#181696
        Ah, in alle eerlijkheid: ik had maar één geplande betaling (en die kon ik moeilijk vinden). Omdat ik eerst specifiek in een rekening moest duiken, alvorens de geplande betalingen te kunnen zien, vermoedde ik dat ze altijd enkel per rekening te zien zijn, niet globaal. Alright, dan maakt mijn suggestie niet echt uit :)

Limiteer dan mijn suggestie maar tot 'geplande betalingen bereikbaar vanaf overzichtsscherm'. :)

@Sjeefr#181697

In app nog niet, maar wel mogelijk met siri shortcuts!

2 months later

@Johan#181696 Nou bij mij staan ze random bij een iban, niet eens bij dei ban waar de betalingen betrekking op hebben

Write a Reply...