GastonAce
Bunq, another thing that's missing is the visual hierarchy, mainly on iPad. When you open an account, the shade of black is a little darker, but there's no shadow or any other way to make it visually hierarchical.
Bunq, another thing that's missing is the visual hierarchy, mainly on iPad. When you open an account, the shade of black is a little darker, but there's no shadow or any other way to make it visually hierarchical.
@Sandpaper#178841 Hmm, interesting. Thank god for light mode returning. But seems like the "Me" tab is still in the old design from one of the first betas where you didn't have a separate card menu.
Ich möchte v2 zurück!!!!!!! Bunq? Macht endlich was !!!!
@Maybe#178852 Ik wil weer 32 zijn. Gaat ook niet gebeuren 😉
Wenn man nix sagt wird nix passieren. Deswegen sollten Das ALLE immer wieder sagen ;-)
I’m really lost with finding which account is which without custom pictures.
Why is there so much marketing in a product I pay for?
The top balls in the home screen and the “us” feed kinda thing
Those balles are a maybe useful element if you could customize what they display.
Us would be more useful if it showed your bunq buddies.
Goedemiddag ik zie opeens mijn bankrekening is geblokkert terwijl ik niks heb gedaan kunne jullie my helpen aub?
@Sandpaper#178841 It’s the beta 1 ;-)
@Bernard#178951 😂 oh.
@bunq#170790 would love to see the percentage leading up to planting a new tree, like in V2. can you please bring back this feature? TIA.
@Ilan#178973 Yeah, I miss that too!
@Ronald-Maroon-Panther#178910 ik heb als Premium supergreen gebruiker ook de nieuwe versie , maar kan geen support / together meer vinden.
dit moet ik nu via een pc benaderen.
Support is via Profiel (onderste rij 3e icoon) dan "+" dan Support Center.
Together is via Us (onderste rij 2e icoon) dan "+" dan Help Eachother.
@Danique-Navy-Cheetah#178823 Hoe krijg ik mijn persoonlijke account losgekoppeld van mijn zakelijke account?
Via lang drukken op het Profile icoon (onderste rij 3e icoon) kan je los inloggen met je zakelijke account. Hierdoor wordt de samenvoeging als het goed is ongedaan gemaakt.
@wesselt#178983 Hoi Wessel,
Je kan zo inloggen met je zakelijke account, dan zie je alleen zakelijk. Maar als je weer met je prive-account inlogt, zie je zowel zakelijk als prive. Het is dus volgens mij niet mogelijk om alleen prive te zien.
@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#178990 Het is dus volgens mij niet mogelijk om alleen prive te zien.
In de video hier zegt men dat de scheiding wel terug is: https://together.bunq.com/d/30831-v3-improvements-we-re-working-on-for-you/5
Heb je de twee accounts naast elkaar ingelogd? Probeer de app the sluiten (force close / swipe up)?
@wesselt#178995 Volgens mij zeggen ze niet dat het ge-unmerged wordt. Ze demonstreren alleen hoe je naar je zakelijke account kan gaan.
Je prive-account wordt op 1 of andere manier fysiek gemerged (volgens mij). Na kiezen voor samenvoegen, blijft je prive-account samengevoegd, maar je kan wel los op zakelijk inloggen. En dus niet op prive. @bunq , corrigeer me als ik het fout heb!
@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#179003 Dacht dat ik in andere threads gebruikers zag die zeiden dat hun probleem was opgelost.
Heb je geprobeerd je privé account uit te loggen en weer opnieuw in te loggen?
@wesselt#179004 Dat heb ik niet gelezen, ik heb alleen gelezen dat veel mensen niet meer wisten hoe ze van account moesten switchen. Ik zie niet in waarom je account losgekoppeld zou worden door die stappen te volgen. Ik ga het zelf nu even niet testen maar ben benieuwd wat de ervaringen zijn van anderen. Voor mij is het ook niet nodig, vind het wel prima zo :) ik
@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#179003 Ik kan hierdoor mijn zakelijke bunq.me link niet meer vinden/aanpassen. Alleen de persoonlijke bunq.me link is beschikbaar