• Ask the Community
  • Can I edit the details of a favorite contact?

Hi 👋 @RogierR#160698

Het klopt dat je favorieten niet kunt bewerken. Je zult deze moeten verwijderen uit je favorieten en vervolgens opnieuw toevoegen. Je kunt dit doen wanneer je een betaling aanmaakt, je hoeft deze betaling overigens niet daadwerkelijk uit te voeren.

Tim changed the title to Can I edit the details of a favorite contact?.
      3 months later

Ik zit met hetzelfde probleem. Het is nu gelukt de naam aan te passen, maar in de reeds uitgevoerde transactie staat nu nog de verkeerde naam, hoe update ik deze zodat ik ook deze transactie onder de juiste naam kan vinden?

5 months later

@Tim#160738 Bij mij is het niet mogelijk om favorieten te verwijderen of aan te passen. Enig idee hoe dat wel kan?

@Hubertus#208071

Aanpassen is ook nog niet mogelijk. Je kunt je favorieten vinden onder Profiel > Overzicht > Mijn bunq contactpersonen (rechter ring) > Favorieten. Op iOS tik je op een contactpersoon > Verwijder uit Favorieten. Op Android zou er een ster moeten staan, en als je daar op tikt wordt de contactpersoon verwijderd.

@Tim#208090 Bedankt voor je info. Maar bij mij zie ik geen optie voor Overicht of Mijn bunq contactpersonen. Ik heb ze wel kunnen vinden als ik een betaling ga maken. Maar ook daar staan de contactpersonen voor internationale betalingen via Transferwise niet bij helaas

@Hubertus#208093

Overzicht is 1 van de 4 tegels in het Profiel scherm, daarna moet je de rechter ring hebben bovenin je scherm. Wellicht dat dat verwarrend is.

@Tim#208094 Nou gevonden nu. Overzicht heet bij mij events. Logische naam om naar je contacten te zoekn😂. Maar ook daar staan geen internationale contacten bij helaas

@Hubertus#208096

Aangezien bunq een Transferwise implementatie gebruikt voor het hele internationale overboeken (niet-Euro/SEPA) lijkt het mij ook dat dit een apart adresboek is.

@Tim#208097 Maar waar vind ik dat aparte adresboek dan? Zou wel handig zijn om een fout adres te kunnen verwijderen lijkt me....

@Hubertus#208098 Daarvoor moet je een betaling opzetten in een andere valuta, vervolgens zou je daar bij je contacten de oude moeten kunnen verwijderen.

@Tim#208099 Dat werkt dus niet....

2 months later

Nou, we zoeken ons rot, maar we kunnen wel een rekening toevoegen aan favorieten. Maar daarna zien we nergens de favorieten weer terug. Is het inmiddels verplaatst ofzo. Hoort het niet ook zichtbaar te zijn als je een betaling of betaalverzoek doet? Bij ons thuis dus niet.
                          Iemand enig idee?

@New-Magenta-Tiger-901297162#215735 You can see your favorites by going to the Friends tab and then clicking on the dial in the middle where it says "Inner Circle". The Inner Circle consists of your Favorites, fellow tribe members, your tree bestie and people that you share any accounts with. Your Favorites are marked with a yellow star icon.

Write a Reply...