Wordt er voor ieder betaalverzoek 0,10 euro extra gerekend of is dit een maandelijks bedrag?
Betaalverzoek zakelijke rekening
BastiaanMaster
- Edited
@Secure-your-bag-St-Jong-Ondernemen-Purple-Tiger#128051 Het is €0,10 per betaalverzoek, zie het pricing document: https://www.bunq.com/nl/pricing-sheet
NielsRookie
- Edited
@Bastiaan#128055 Het is mij niet helemaal duidelijk of dat klopt. In in dat zelfde document staat namelijk ook deze regel “Betaalverzoek betaald met iDEAL of SOFORT”. Dan zou er nog eens 20 cent bovenop komen? 🤔 Of bedoelen ze dat er 20 cent in rekening wordt gebracht als ik een betaalverzoek van iemand anders met iDEAL betaal?
BastiaanMaster
@NLKok#128202 De totale kosten voor een betaalde request zijn €0,10 als deze betaald wordt door een bunq gebruiker en €0,20 als deze betaald wordt via iDEAL of SOFORT (dus via een andere bank).
Met dank aan @JohnDo en @TwitNour voor het testen 🙂👍🏻
- MucahitRookieCO2 Saver
Na de laatste update is de "omschrijving" gedeelte weggehaald van de Bunq App. Dit is zo nadelig. Want als ik naar me klant een betaalverzoek verstuur met de bedrag en de factuurnummer vermeld, wordt het ook automatische door mijn boekhoudprogramma direct afgeletterd. Nu is zo dat ik per dag op me zakelijke rekening voorbeeld 10 bedragen krijg, maar zonder omschrijving. Ik moet overstappen naar een andere bank door deze reden? Met welke logica is dit nou weggehaald van de app?
ThijsProdigy
@New-Peach-Chameleon-1315511908#284932 Dat vraag ik me ook af... Ik heb hier al eerder een bericht over geplaatst, zie hier. Graag daaronder reageren, om aan te geven dat er meer gebruikers zijn die deze functionaliteit terug willen!
hyacinthaRookie
waarom krijgen we geen antwoord op de vraag van Mucahit en Thijs?
ThijsProdigy
@New-Salmon-Ibex-3748617257#286367 Deze functie is alweer terug toegevoegd aan de bunq app!
IldikoRookie
Wie ich kann meine Kredit bekommen? Meine Konto ist gesperrt 😔
ThijsProdigy
@New-Violet-Chipmunk-1795386090#286549 Bunq doesn't have loans. If your account is blocked, please contact bunq.
HemnRookie
Slechts bank geen erkenning slechts Klantservice geen telefoon nummer geen Emil adres . Ik ben nieuw klant bij Bunq bank .ik heb betaald zonder pinpas gekregen ok zakelijke ok privé . 👎 Bunq bank
GeoffreyChamp
@HemnKheder#288986 What is your issue ? You can contact support in app and if urgent make an SOS help request.
ThijsProdigy
@HemnKheder#288986 Klantenservice is beschikbaar via de app (Profiel > Support) of via support@bunq.com, dus ook via e-mail. Een bankpas moet je zelf bestellen via Home > Voeg toe.
GiseleRookie
Beste klantesevice, via deze kom ik met vraag over nieuwbank pasjes heb ik nog niet ontvant, hoe kan ik aankomen aan mijn rekeningpasjes had ik aal paar keer gevraag. hoop ik dat ik een toegaankrijgt om de pasjes te krijgen of gestuurd worden per bekend mijn bekend adres. vriendelijke groet
ThijsProdigy
@New-Aquamarine-Bat-1563473712#289748 Hoi! Je plaatst nu een bericht op het openbare forum, je stuurt niet een bericht naar de bunq klantenservice.
Heb je al een pas besteld? Zoja, heb je gecontroleerd of je juiste adres is ingevuld in de bunq app (Profiel > Persoonlijke gegevens)? En hoe lang geleden heb je de pas besteld?
VioletAce
Hey @New-Aquamarine-Bat-1563473712#289748 👋
One of our guides have reached out to you about your question! Please check it out and provide the requested information.
OzlerRookie
Vh
VioletAce
Hi there @New-Yellow-Dragon-3917090998#290809 👋
Thanks for reaching out to us on Together! Please, note that this is a public platform and if you want to connect one of our support guides you can follow this link or follow the steps below in the bunq app:
- Go to Profile
- Tap on 🟢 Support
You can also send an email to support@bunq.com. Your safety is our utmost priority, that's why we suggest contacting us via the app as the connection is encrypted and therefore more secure 🔒
BarbaraBorkaRookie
Bitte um Info warum jabe ich Schwierigkeiten Bussnis Konto zu erofnen für meine Unternehmen NAGLCONTACT UG HRB718017???
L.G.
Naegele