• Berichten inbox

• RRookie

@TwitNour#127633 Ja klopt maar net als bij ing krijg je soms een melding of een berichtje die wel handmatig kan verwijderen

@RomeoBaleno#127635 Ik weet niet om wat voor berichten dat dan zou moeten gaan. In bunq kan je de mutaties in ieder geval niet verwijderen uit je transactieoverzicht.

@RomeoBaleno#127634 Maar in dit overzicht staan toch alleen je in- en uitgaande transacties en openstaande requests? Die kun je niet verwijderen, want dat is je rekeningoverzicht. Je krijgt hiervan wel meldingen als er iets nieuws gebeurt. Dat kun je eventueel uitzetten in je instellingen van de bunq app onder notificaties.

Als dat niet is wat je bedoelt dan snap ik je nog steeds niet helemaal vrees ik. Kun je in dat geval misschien een voorbeeld geven van zo’n melding (zonder privacy gevoelige informatie natuurlijk, aangezien dit een publiek forum is).?

• RRookie

@Ambiebambi#127637 Ja kan helaas geen fototje hier doorsturen chips!

Je kunt de berichten niet verwijderen, maar het blauwe bolletje zou moeten verdwijnen als je op de melding klikt. ING stuurt inderdaad berichten naar klanten via hun Berichtenbox. Dat doet bunq dus niet. Geen berichten over gepland onderhoud of andere nare reclames.

• RRookie

@Ambiebambi#127637 Gister moest ik me belasting formulier invullen en daar kreeg ik een melding/bericht van dat het ontvangen was en zulke berichten zou ik dus graag willen verwijderen

@RomeoBaleno#127641 Die berichten verdwijnen vanzelf naarmate je transacties doet. Ik heb dat 'bericht' ook ooit gehad op de dag dat ik bij bunq kwam (inmiddels al langer dan een jaar geleden). Dat bericht ga ik nu niet meer vinden want dat zou wel heeeeel lang terugscrollen zijn.

@RomeoBaleno#127641 Ahh okee, dan snap ik wat je bedoelt!

Helaas moet ik me dan toch erbij aansluiten: deze kunnen niet worden verwijderd. De melding verdwijnt wel nadat je het bericht hebt geopend, toch? Dit soort berichten krijg je niet vaak, dus die raken vanzelf weer ondergesneeuwd door transacties 😊

Sorry, meer kan ik er niet van maken helaas. Hele fijne avond gewenst nog!

• RRookie

@DennisdeWitNL#127640 Oke duidelijk dus eigenlijk elke aanpassing die ik verricht ook kwa security waar ik dan een melding van krijg die blijft staan en niet verwijderbaar?

• RRookie

@Ambiebambi#127644 Oke duidelijk! Bedankt Amber fijne avond

@RomeoBaleno#127645 Nee. Dat zou niet zo moeten zijn. Als je op de melding in het overzicht klikt zou die moeten verdwijnen. Wat voor aanpassing doe je precies? Ik kan me zo 1 2 3 weinig aanpassingen herinneren die in het overzicht komen te staan.

@DennisdeWitNL#127647 Ah. De belastingmelding zou gewoon moeten verdwijnen wanneer je transacties doet, al lijkt me dat die ook moet verdwijnen als je op de melding klikt.

• RRookie

@DennisdeWitNL#127647 Kan je me mischien een berichtje op FB sturen dan kan ik je een printscreentje sturen indien mogelijk

@RomeoBaleno#127638 Je kan hier wel plaatjes plaatsen. Je moet lang drukken op de invoerbalk en dan krijg je een pop-up menu met de onder andere de optie een plaatje toe te voegen.

@DennisdeWitNL#127649 @RomeoBaleno#127650 Ook de belasting meldingen verdwijnen niet. Ze zakken alleen weg door nieuwe transacties. Om screenshots te delen kun je ook met een computer inloggen op together.bunq.com of in de app: druk lang op het tekstvak waar je je bericht aan het typen bent en kies Afbeelding invoegen. 👍kijk uit met persoonlijke gegevens, maskeer die voordat je een screenshot deelt. 🙂

@JeroenE#127668 Je hebt helemaal gelijk

@JeroenE#127668 deze meldingen bedoel ik dus die zijn niet verwijderbaar?

@JeroenE#127688 Oke duidelijk dan weet ik genoeg bedankt Jeroen 🙂

Write a Reply...