De QRcode knop zit nu op een perfecte plek! Heel logisch tussen de betaal en ontvangsmogelijkheden, superfijn!
Alleen wat een drama om mijn pas aan de juiste rekening te koppelen. Vooral als ik inderdaad zoals boven in de rij sta bij de kassa. Als UX'er denk ik: die flow kan echt simpeler, of eerder intuïtiever.
Ik moet nu eerst zoeken of min pas op de juiste rekening staat en zo niet naar een ander scherm bewegen. Als ik direct naar het passenscherm ga zie ik niet duidelijk aan welke rekening hij gekpppeld is.
Ik denk aan een knopje per rekening om een pas daarmee aan de betreffende rekening te koppelen met één klik (bij >1 passen is dat iets complexer, maar waarom een extra scherm maken voor Paswissel als dat ook best in het rekeningscherm.. past.
Een andere toevoeging zou ik zien in een duidelijker indicatie aan welke rekeningen de pas op dot moment is gekoppeld. Een icoontje/kleur/rekeningnaam is toch veel gebruikersvriendelijker dan een rekeningnummer waarvan ik ze alle 10 echt niet kan onthouden? ;)
My $0.02