• Overstapservice beëindigen, hoe moet dat?

Hoe beëindig ik een overstapservice?

Dat moet je doen via support

@Raghan-Purple-Hummingbird#88576 Let op, dit kost wel iets van 140 euro. Weet je zeker dat je de overstapservice wil stoppen en niet je oude bankrekening opheffen?

Ik wil mijn oude bankrekening opheffen maar daar moet minimaal 20 euro op staan. En die staat er niet op. Dus als ik nu 20 euro overmaak naar mij. Oude rekening wordt dat doorgestuurd naar mijn bunq rekening. Dus ik kan mijn oude rekening nu niet opheffen.

@Raghan-Purple-Hummingbird#88588 ik zou even contact opnemen met de oude bank dan, en kijken wat de andere opties zijn, voordat je jezelf op kosten jaagt door de overstapservice te beeindigen

@Raghan-Purple-Hummingbird#88588 Je zou wel geld over moeten kunnen maken van de rekening die je hebt gebruikt voor de Overstapservice. Dat zou dus niet automatisch terug moeten komen. Wel moet je zorgen dat je de juiste IBAN bij Bunq gebruikt, namelijk degene waar alles naar wordt doorgestuurd.

Waarom moet er minimaal 20 euro op je rekening staan voor je hem kan opheffen? Welke bank is dat?

@Raghan-Purple-Hummingbird#88588 If you transfer the money from the account the switch service is sending it to, it won't be forwarded (back).

@TwitNour#88614 Dat is best normaal, 20 euro wordt gebruikt om resterende kosten te betalen. Vervolgens wordt het restbedrag teruggestort.

@TwitNour#88614 Waarschijnlijk omdat je bij veel banken achteraf betaalt voor je pakket en je dus nog moet betalen voor een (gedeelte van) een periode. De eindafrekening wordt dan van die twintig euro afgehaald en het overgebleven bedrag wordt overgemaakt naar je nieuwe bank.

@Mehran-Grey-Lion#88621 Nooit meegemaakt... Bij mij moest het saldo juist precies 0,00 zijn, anders was opheffen niet mogelijk.

Write a Reply...